fbpx

SPEDIZIONI E RESI

Per noi è importante garantire ai nostri clienti la migliore esperienza d’acquisto possibile, dalla scelta del capo fino alla consegna. Ecco perché per le nostre spedizione ci affidiamo a UPS o DHL, che oltre a garantirci un servizio di spedizione rapido e affidabile, assicura anche condizioni ottimali alle merci trasportate. Per quanto riguarda le consegne richieste in paesi extra Unione Europea, eventuali spese doganali di importazione saranno a carico del destinatario. I dazi doganali e le eventuali tasse variano a seconda del Paese di destinazione e vengono applicati all’arrivo della merce nel Paese stesso: invitiamo quindi il cliente a contattare preventivamente le autorità doganali del proprio Paese per verificare i costi e gli eventuali limiti di importazione.
In caso di rifiuto della merce da parte del cliente o mancata consegna per altri motivi (es. Errato indirizzo e / o numero di telefono del destinatario, ripetuta assenza del destinatario, ecc.) Verrà trattenuto l’importo a copertura di spese: spedizione merce + rientro merce + dogana per restituzione a carico del destinatario. Verrà invece rimborsato il prezzo della merce.

Opzioni di ordine personalizzato: Nessun rimborso è previsto per questo tipo di ordine

Shipping
What are the types of shipment
DHL for Italy, UPS for European Union and International

What are the shipping times?
Italy 2/3 days working
2/3 days working hours, supplement 14.99
European Union and International 2/3 days working

Countries to which we ship
European Union, USA, Canada

Remote areas
Orders relating to remote areas declared by DHL and UPS Couriers remain in reserve and will be evaluated based on the order, in case they can be canceled and refunded.

Days of delivery?
The courier delivers from Monday to Friday during office hours and can not make appointments.
The courier will make 2 attempts to ship, after this period your package will be delivered in stock or at UPS Point or DHL Point closest to the shipping address you provided.
You will still be notified by email of the stock.

When does the package arrive?
The purchased product is shipped within three days of ordering, for some products one or two days at the latest. As soon as it is sent, we will email you the code that will allow you, through this link, to track the journey of our items to your home.

Quanto costano le spese di spedizione?
Sono gratuite in Europa per ordini superiori a Euro 120
– 10.99 € for Italy
– 14.99 € for the Italian islands
– 15.99 € for Europe
– 22,99 € for North America
– 29.99 € Canada
– For the rest of the world contact us and we will find a solution

How much does the return cost?
Nothing, if you return the purchase within 15 days of receiving the package.

How does the return work?
Simple, if the product is not to your liking write us via the form.
After we have contacted you, just send it, in its original condition, with its original packaging and printed copy of the order, to this address: Silveri Cinzia, Piazza Pietro Merolli n.28, 00151 Rome (Italy)
Once you have received the goods back you will be sent an email to receive the goods. In the event that the goods have been sent in the time established above and do not differ from the product sent, we will refund the credit with the same method you used for your payment. Once you have made the refund you will receive an email with the payment.

Subscribe to newsletter

>>If you use Gmail, look inside the promotions or updates folder<<

Iscriviti alla nostra newsletter

>>Se utilizzi Gmail controlla all'interno della sezione Social o Promozioni<<